wannabeitalian.blogg.se

Gymmet

Kategori: Allmänt

Va på gymmet idag, riktigt fint och jag är förvånad över hur trevliga italienare är. De hälsar och säger hejdå när man bara har tränat jämte dem en stund och inte sagt något till varandra, det gör faktiskt rätt stor skillnad! Men jag har fattat att italienare är väldigt onyttiga vid det här laget men jag hade ju aldrig förväntat mig att de skulle ha godisautomater på gymmet! De har väl några saker som känns konstiga men de är hur vänliga som helst!
Imon väntar den första av de tre aktivitetsdagarna med, spännande!

Kommentarer

  • Morfar säger:

    Efter alla pizzor och pasta behöver du säkert gå på
    gymmet. Bara du kan komma tillbaka "hem" för jag
    förstår att du bor en bit ut från stan.
    Det verkar spännande med aktivitetsdagarna, hoppas
    att ni får kul dagar.
    Hur går det med plugget?

    2013-02-04 | 20:18:56
  • Mam säger:

    Pass(t)a på formen! Pausa piazzan och projicera på pulsen!! Kram

    2013-02-04 | 20:43:38

Kommentera inlägget här: